Четвер, 16.05.2024, 22:56 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Історія. Політологія
Bulletin of Mariupol State University.
Series: History. Political Studies
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 27 [17]
Випуск 28-29 [29]
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія
  • Пошук


    Бікір Катерина Юріївна
    Вісник Маріупольського державного університету – Серія: Історія. Політологія. – 2020. – Вип. 27. – С. 1-170.

    Бікір Катерина Юріївна
    аспірантка кафедри політології, філософський факультет
    Київський національний університет ім. Т. Шевченка
    [email protected]

    Внутрішньополітичний імідж України, як важливий фактор формування державної іміджевої політики

    DOI 10.34079/2226-2830-2020-10-27-64-75

    [ заватажити pdf ]

    С. 64-75

    Анотація
    У статті розглядається внутрішньополітичний імідж держави та його вплив на зовнішньополітичний імідж. Також показано взаємозалежність внутрішньополітичного та зовнішньополітичного іміджу держави. Що ще раз демонструє високу актуальність та нагальність дослідження саме внутрішньополітичного іміджу України, як важливого чинника й основи для створення керованого іміджу держави та планування дій щодо його утвердження та просування на світовій арені.
    В статі з’ясовано, що формування та реалізація іміджевої політики держави з кожним роком стає все більш актуальним завданням для кожної світової держави. В статті комплексно досліджуються фактори, які впливають на формування та сприйняття громадянами держави саме внутрішньополітичного іміджу держави. Також в статті пропонуються авторські визначення «політичний імідж держави» та «внутрішньополітичний імідж держави».
    Також в статті детально розглядаються історичні особливості сприйняття іміджу України її громадянами та представниками інших держав. Проаналізовано функції внутрішньополітичного іміджу та на основі них запропоновано актуальні та чіткі завдання для покращення внутрішньополітичного іміджу України. Окрему увагу приділено розгляду особливостей ментальності народу України, як цільової аудиторії для створення позитивного внутрішньополітичного іміджу. На основі цього аналізу розглядаються позитивні та негативні чинники формування внутрішньополітичного іміджу та запропоновано способи їх використання з найбільшою ефективністю.
    Окрема увага у статті приділена питанню визначення політичного іміджу держави та розгляду його функцій. Також розглянуто структуру політичного іміджу держави, що дозволило ще глибше побачити взаємозв’язок внутрішнього і зовнішнього іміджу держави.
    Також в статті визначено подальші напрямки дослідження, які дозволять створити більш ефективну іміджеву політику України.

    Ключові слова: внутрішньополітичний імідж держави, політичний імідж держави, іміджева політика держави, the internal political image of the state, the political image of the state, state image policy

    Список використаної літератури

    1. Анхольт С. Бренд Америка: мать всех брендов : как культурные ценности одной нации завоевывают сердца и умы миллионов людей в других странах благодаря правильно построенным маркетинговым стратегиям / С. Анхольт, Д. Хильдрет. - Москва : Добрая книга, 2010. - 231 с.
    2. Бойко О. В. Зовнішньополітичний образ України та чинники його формування в друкованих англомовних ЗМІ в умовах трансформації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : спец. 23.00.02 / Оксана Владиславівна Бойко; Нац. акад. наук України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. - Київ, 2001. - 22 с.
    3. Бозаджиев В. Л. Политическая психология: учеб. пособ. / В. Л. Бозаджиев. ‒ Москва : Издательский дом Академии Естествознания, 2015. – 474 с.
    4. Ваторопин А. С. Социальные ценности как фактор формирования политического имиджа страны / А. С. Ваторопин, Г. Е. Зборовский, Е. А. Шуклина // Политическая имиджелогия : учебное пособие / под ред. А. А. Деркача и др. – Москва : Аспект Пресс, 2006. – С. 169-177.
    5. Гравер А. А. Образ, имидж и бренд страны: понятия и направления исследования / А. А. Гравер // Вестник Томского государственного университета. Философия. Социология. Политология. – 2012. – № 3(19). – С. 29-45.
    6. Данилов В. Особливості формування політичного іміджу держави [Електронний ресурс] / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2009. – № 2. – С. 67-72. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2009_2_9 (дата звернення: 11.03.2020).
    7. Денисюк С. Імідж України у внутрішньополітичних і геополітичних контекстах сучасності / / С. Денисюк, В. Корнієнко // Studia politologica Ucraino-Polona. - 2014. - Вип. 4. - С. 93-100.
    8. Дідух Г. Я. Політичний імідж України в контексті сучасних глобалізацій них умов / Г. Я. Дідух // Наукові праці МАУП. Серія : Політичні науки. Юридичні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 27-31.
    9. Динни. К. Брендинг территорий. Лучшие мировые практики / под ред. К. Динни; пер. с англ. В. Сечной. – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2013. – 336 с.
    10. Дмитрук Н. Між матеріалізмом та постматеріалізмом: ціннісні орієнтації сучасної української молоді / Н. Дмитрук // Вісник Академії праці, соціальних відносин і туризму. - 2017. - № 3. - С. 57-67.
    11. Драгачева О. С. Внешнеполитический имидж государства и его лидера: технологии формирования и позиционирования : автореф. дис. ... кандидата политических наук : спец. 23.00.02 / Ольга Сергеевна Драгачева ; Моск. гос. ун-т им. М. В. Ломоносова. - Москва, 2006. – 20 с.
    12. Інвестиційна привабливість України впала до рівня 2016 року [Електронний ресурс] // УНІАН. Інформаційне агенство. – 2019. – 2 липня. – Режим доступу : https://www.unian.ua/economics/finance/10603815-investiciyna-privablivist-ukrajini-vpala-do-rivnya-2016-roku.html (дата звернення: 11.03.2020).
    13. Корнієнко В. О. Імідж політичного лідера: проблеми формування та практичної реалізації : моногр. / В. О. Корнієнко, С. Г. Денисюк. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2009. — 145 с.
    14. Лавриненко Г. Формування міжнародного іміджу України в західному світі (на прикладі Польщі) / Г. Лавриненко // Схід. — 2011. — № 4(111). — С. 149-154.
    15. Прудников Л. А. Политические технологии как фактор формирования имиджа Вооруженных Сил Российской Федерации : автореф. дис. ... канд. полит. наук : спец. 23.00.02 / Лев Алексеевич Прудников; Воен. ун-т. - Москва, 2004. – 20 с.
    16. Семченко О. А. Іміджева політика України : моногр. / О. А. Семченко. – Київ : ВЦ «Академія», 2014. – 272 с.
    17. Фролов Е. В. Политический имидж институтов государственной власти России: современное состояние и перспективы совершенствования : автореф. дис. … канд. полит. наук. : спец. 23.00.02 / Евгений Владимирович Фролов; Моск. гос. техн. ун-т им. Н. Э. Баумана. –Москва, 2006. – 23 с.
    18. Чекалюк В. В. Ключова місія засобів масової інформації у створенні репутації та формування іміджу [Електронний ресурс] / В. В. Чекалюк // Міжнародний філологічний часопис. - 2019. – Т. 10, № 2. - С. 104 - 109. – Режим доступу : http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Filol/article/view/philolog2019.02.098/11422 (дата звернення: 11.03.2020).
    19. Чечель О. Ю. Формування іміджу держави на міжнародній арені / О. Ю. Чечель // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 10. - С. 82-86.
    20. Швець О. В. Формування політичного іміджу України в міжнародному інформаційному просторі : автореф. дис. … канд. політ. наук : спец. 23.00.03. / Олена Вікторівна Швець; Київський національний університет ім. Т. Шевченка. – Київ, 2006. – 18 с.
    21. Boulding K. The Image: Knowledge in Life and Society / K. Boulding. – Ann Arbor : University of Michigan Press, 1956. – 278 p.
    22. Van Ham, P. The Rise of the brand state: The postmodern politics of image and reputation / P. Van Ham // Foreign Affairs, - 2001. – Vol. 80, № 5. - P. 2 - 6.
    23. Walker S. The TV comic turned maverick Ukrainian leader on Putin, power and Trump’s impeachment [Electronic resource ] / S. Walker, A. Roth // The Guardian. 2020. – 7 March. - Mode of access : https://www.theguardian.com/world/2020/mar/07/volodymyr-zelenskiy-tv-comic-who-became-ukraine-president-trump-putin


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Бікір К. Ю. Внутрішньополітичний імідж України, як важливий фактор формування державної іміджевої політики / К. Ю. Бікір // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Історія. Політологія. – 2020. – Вип. 27. – С. 64-75.

    Harvard Referencing Style
    Bikir, K., 2020. Vnutrishnopolitychnyi imidzh Ukrainy, yak vazhlyvyi faktor formuvannia derzhavnoi imidzhevoi polityky [The internal political image of Ukraine as an important factor of modeling state image policy]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Serìâ: Ìstorìâ, polìtologìâ, 27, p.64-75.

    Категорія: Випуск 27 | Додав: Admin (16.10.2020)
    Переглядів: 503 | Теги: the political image of the state, state image policy, іміджева політика держави, внутрішньополітичний імідж держави, the internal political image of the, політичний імідж держави | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright МДУ © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Безкоштовний хостинг uCoz